Гарантія та сервісне обслуговування
Гарантія — відчуття безпеки
На всі товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін залежний від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служать гарантійний талон виробника або нашого магазину і товарний чек, в яких будуть обов'язково вказані назва товару, дата покупки і термін дії гарантії.
Гарантія від магазину — це нормально?
Так, це нормально. Світ змінюється і автоматизується щохвилини, багато виробників вже не пропонують свої гарантійні талони, повністю зберігаючи при цьому свою відповідальність за якість товару перед покупцем. Детальна інформація про властивості і походження товару знаходиться на сайті виробника і сайтах сервісних центрів. Крім цього, на сторожі інтересів покупця перебувають українські представництва компаній, в зоні обов'язків яких знаходиться інформаційна підтримка покупців з питань гарантійного обслуговування.
Існує також низка виробників, які не пропонують власні гарантійні талони. На товари таких виробників гарантійний талон надає магазин:
AMD, Biostar, Dell (крім моніторів), Fujitsu, Gigabyte, Goodram, Hitachi, HP, Hynix, Inno, Intel, Kingston, Lenovo (ноутбуки), MSI, Samsung (SSD і оперативна пам'ять), Silicon Power, Toshiba, Transcend, WD та ін.
Існує також низка виробників, які не пропонують власні гарантійні талони. На товари таких виробників гарантійний талон надає магазин:
AMD, Biostar, Dell (крім моніторів), Fujitsu, Gigabyte, Goodram, Hitachi, HP, Hynix, Inno, Intel, Kingston, Lenovo (ноутбуки), MSI, Samsung (SSD і оперативна пам'ять), Silicon Power, Toshiba, Transcend, WD та ін.
Товар бракований, не працює, щось не так. Що робити?
Якщо в момент покупки ви з якихось причин сумніваєтеся в якості товару, ви можете відмовитися від покупки: коли отримуєте товар в магазині, у кур'єра, на складі «Нової Пошти». Ми знаємо, що такі випадки були, є і будуть завжди, але вони дуже рідкісні і не варті часу і витрат на перевірку товарів перед продажем. Це загальноприйняте правило у магазинів, які продають тисячі товарів в день. Крім цього, розкрита упаковка засмутить набагато більше покупців. Вас би засмутила, правда? Якщо щось «не так», ми замінимо товар або знайдемо інше рішення.
Де знаходяться сервісні центри магазину CAN.ua?
Сервісні центри CAN.UA працюють по буднях з 10:00 до 19:00 і в суботу з 10:00 до 18:00, крім святкових і вихідних днів, за адресами:
м. Київ, вул. Братська, 4 (вхід з вул. Андріївська, телефон (044) 392-72-16)
м. Дніпро, вул. Троїцька, 3-Б (вхід з вул. Старокозацька, телефон (056) 790-87-07)
Дуже зручно, що наші сервісні центри знаходяться буквально в двох кроках від наших магазинів/пунктів видачі. Тому Ви можете просто завітати в магазин, де Ви купили товар.
м. Київ, вул. Братська, 4 (вхід з вул. Андріївська, телефон (044) 392-72-16)
м. Дніпро, вул. Троїцька, 3-Б (вхід з вул. Старокозацька, телефон (056) 790-87-07)
Дуже зручно, що наші сервісні центри знаходяться буквально в двох кроках від наших магазинів/пунктів видачі. Тому Ви можете просто завітати в магазин, де Ви купили товар.
Я хочу повернути товар. Що робити?
Можна завітати в один із сервісних центрів CAN.ua, які працюють по буднях з 10:00 до 19:00 і в суботу з 10:00 до 18:00, крім святкових і вихідних днів, за адресами:
м. Київ, вул. Братська, 4 (вхід з вул. Андріївська, телефон (044) 392-72-16)
м. Дніпро, вул. Троїцька, 3-Б (вхід з вул. Старокозацька, телефон (056) 790-87-07)
Можна також надіслати нам товар «Новою Поштою», реквізити отримувача уточнюйте, зателефонувавши за телефонами нашого СЦ, зазначеними вище
Зверніть увагу: якщо ви вкажете в товарно-транспортній накладній послугу «зворотна доставка грошових коштів», ми не зможемо отримати вашу посилку і вам потрібно буде ще раз відвідувати відділення «Нової Пошти» та змінювати умови доставки. Будь ласка, обов'язково вказуйте номер замовлення і ТТН в листі на електронну адресу [email protected] або в розділі «Зворотній зв'язок» на нашому сайті, щоб ми могли отримати посилку без перешкод.
Якщо бажання повернути товар виникло протягом 14-ти днів після покупки і товар не був у використанні, збережені товарні пломби, ярлики і споживчі якості товару, ми повернемо вам гроші без зайвих питань. Закон України «Про захист прав споживачів» (стаття 9) (статья 9) та наша совість — на вашому боці!
У випадках, коли товар, який повертається, відноситься до категорії «складна техніка» (ноутбук, планшет, мобільний телефон, смартфон, фотоапарат і т.д.), швидше за все, буде необхідна технічна експертиза тривалістю до 7-ми днів, яка має підтвердити, що під час перебування у покупця товар не використовувався і зберіг свої споживчі якості.
Головна умова обміну товару на гроші: 14 днів з дня покупки і товар, який не був у використанні, в новому, робочому стані.
Для оформлення повернення товару нам знадобляться оригінали гарантійного талона і товарного чека. При поверненні коштів — ваші паспортні дані та ІПН.
м. Київ, вул. Братська, 4 (вхід з вул. Андріївська, телефон (044) 392-72-16)
м. Дніпро, вул. Троїцька, 3-Б (вхід з вул. Старокозацька, телефон (056) 790-87-07)
Можна також надіслати нам товар «Новою Поштою», реквізити отримувача уточнюйте, зателефонувавши за телефонами нашого СЦ, зазначеними вище
Зверніть увагу: якщо ви вкажете в товарно-транспортній накладній послугу «зворотна доставка грошових коштів», ми не зможемо отримати вашу посилку і вам потрібно буде ще раз відвідувати відділення «Нової Пошти» та змінювати умови доставки. Будь ласка, обов'язково вказуйте номер замовлення і ТТН в листі на електронну адресу [email protected] або в розділі «Зворотній зв'язок» на нашому сайті, щоб ми могли отримати посилку без перешкод.
Якщо бажання повернути товар виникло протягом 14-ти днів після покупки і товар не був у використанні, збережені товарні пломби, ярлики і споживчі якості товару, ми повернемо вам гроші без зайвих питань. Закон України «Про захист прав споживачів» (стаття 9) (статья 9) та наша совість — на вашому боці!
У випадках, коли товар, який повертається, відноситься до категорії «складна техніка» (ноутбук, планшет, мобільний телефон, смартфон, фотоапарат і т.д.), швидше за все, буде необхідна технічна експертиза тривалістю до 7-ми днів, яка має підтвердити, що під час перебування у покупця товар не використовувався і зберіг свої споживчі якості.
Головна умова обміну товару на гроші: 14 днів з дня покупки і товар, який не був у використанні, в новому, робочому стані.
Для оформлення повернення товару нам знадобляться оригінали гарантійного талона і товарного чека. При поверненні коштів — ваші паспортні дані та ІПН.
Товар не працює або працює погано, термін гарантії ще не закінчився! Що робити?
На сторожі інтересів покупців знаходиться совість магазину і Закон України «Про захист прав споживачів» (стаття 8), згідно з яким, якщо в товарі виявлені недоліки протягом гарантійного терміну, покупець має право на безкоштовний гарантійний ремонт.
Це означає, що товар буде відправлено на експертизу в сервісний центр, який визначить причину поломки: виробничий брак або неправильна експлуатація. У першому випадку товар буде відремонтовано безкоштовно або, якщо ремонт неможливий, покупцеві замінять товар на новий або повернуть гроші. Термін ремонту складає 14 днів або менше. Виняток: коли необхідно замовити деталі для ремонту у виробника, термін гарантійного ремонту збільшується.
Якщо неприємності сталися внаслідок неправильної експлуатації (механічні пошкодження, зірвані пломби, вплив рідин, занадто високої або занадто низької температури, використання неліцензійного ПЗ, тощо), товар знімається з гарантійного обслуговування і ремонт можливий тільки за рахунок Покупця.
Зверніть увагу, що послуги служби доставки з пересилання товарів вагою до 5 кг для гарантійного обслуговування в обидві сторони сплачуються Покупцем. Товари, що не підлягають сервісному обслуговуванню або ті, що пройшли діагностику і в них не було виявлено заявлену несправність, повертаються назад за рахунок Покупця.
Також, будь ласка, ознайомтеся із списком необхідних документів, які потрібно надати разом з товаром (див. пункт «Хочу повернути або відремонтувати товар! Які потрібні документи?»)
Це означає, що товар буде відправлено на експертизу в сервісний центр, який визначить причину поломки: виробничий брак або неправильна експлуатація. У першому випадку товар буде відремонтовано безкоштовно або, якщо ремонт неможливий, покупцеві замінять товар на новий або повернуть гроші. Термін ремонту складає 14 днів або менше. Виняток: коли необхідно замовити деталі для ремонту у виробника, термін гарантійного ремонту збільшується.
Якщо неприємності сталися внаслідок неправильної експлуатації (механічні пошкодження, зірвані пломби, вплив рідин, занадто високої або занадто низької температури, використання неліцензійного ПЗ, тощо), товар знімається з гарантійного обслуговування і ремонт можливий тільки за рахунок Покупця.
Зверніть увагу, що послуги служби доставки з пересилання товарів вагою до 5 кг для гарантійного обслуговування в обидві сторони сплачуються Покупцем. Товари, що не підлягають сервісному обслуговуванню або ті, що пройшли діагностику і в них не було виявлено заявлену несправність, повертаються назад за рахунок Покупця.
Також, будь ласка, ознайомтеся із списком необхідних документів, які потрібно надати разом з товаром (див. пункт «Хочу повернути або відремонтувати товар! Які потрібні документи?»)
Товар не працює або працює погано, але термін гарантії вже закінчився! Що робити?
Ви завжди можете звернутися в один з наших магазинів в Києві або Дніпрі і ми допоможемо вирішити проблему. Зателефонуйте по одному із вказаних на сайті номерів телефону і обговоріть з менеджером, який з варіантів для вас краще: відвідування одного з наших сервісних центрів або відправка товару за допомогою «Нової Пошти».
Перед відправкою, будь ласка, ознайомтеся із списком необхідних документів, які потрібно надати разом з товаром (див. пункт «Хочу повернути або відремонтувати товар! Які потрібні документи?»).
І, звичайно ж, ви можете звернутися в один з сервісних центрів, які вказані в гарантійному талоні і на сайті виробника. Якщо потрібний вам сервісний центр знаходиться в вашому місті, то процес ремонту буде прискорено, адже вам не потрібно буде відправляти товар поштою.
Зверніть увагу, що після закінчення гарантійного терміну всі транспортні витрати сплачує Покупець.
Перед відправкою, будь ласка, ознайомтеся із списком необхідних документів, які потрібно надати разом з товаром (див. пункт «Хочу повернути або відремонтувати товар! Які потрібні документи?»).
І, звичайно ж, ви можете звернутися в один з сервісних центрів, які вказані в гарантійному талоні і на сайті виробника. Якщо потрібний вам сервісний центр знаходиться в вашому місті, то процес ремонту буде прискорено, адже вам не потрібно буде відправляти товар поштою.
Зверніть увагу, що після закінчення гарантійного терміну всі транспортні витрати сплачує Покупець.
Хочу повернути або відремонтувати товар. Які документи необхідні?
Нам знадобляться наступні документи (будь ласка, візьміть їх з собою перед відвідуванням нашого сервісного центру або вкладіть в посилку разом з товаром, якщо будете відправляти його нам «Новою Поштою»):
1. гарантійний талон (оригінал);
2. товарний чек (копія);
3. заява в довільній формі, в якій будуть зазначені:
* причина звернення (повернення протягом 14 днів, гарантійний ремонт, ремонт, тощо);
* товар не підійшов за типом/кольором/конфігурацією або детальний опис проблеми/дефекту, максимально докладний і зрозумілий для сервісного інженера;
* контактний номер телефону;
* номер товарного чека;
* номер карти або інші реквізити, за якими можна буде повернути вам гроші в разі, якщо ви хочете повернути товар або з'ясується, що він не підлягає ремонту.
1. гарантійний талон (оригінал);
2. товарний чек (копія);
3. заява в довільній формі, в якій будуть зазначені:
* причина звернення (повернення протягом 14 днів, гарантійний ремонт, ремонт, тощо);
* товар не підійшов за типом/кольором/конфігурацією або детальний опис проблеми/дефекту, максимально докладний і зрозумілий для сервісного інженера;
* контактний номер телефону;
* номер товарного чека;
* номер карти або інші реквізити, за якими можна буде повернути вам гроші в разі, якщо ви хочете повернути товар або з'ясується, що він не підлягає ремонту.
Я хочу отримати назад гроші. Скільки мені чекати?
Відразу ж в момент звернення в магазин — ми прагнемо до цього варіанту. Менеджер або сервісний інженер, що оглядатиме товар, може прийняти моментальне рішення про повернення грошей. Це стосується не всіх товарів, а лише тих, які неможливо «пошкодити» і вони знаходяться в стані «абсолютно новий».